مجموعه طب سا شما را به خرید بهترین محصولات کرم جوانه گندم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده کرم ضد آفتاب گیاهی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نقش گیاهان در ساخت انواع کرم ضد آفتابطرز تهیه کرم ضد آفتاب گیاهی

قیمت کرم ضد آفتاب گیاهی بر اساس نوع برند، رنگی یا ساده بودن، سایز، نوع گیاه تعیین می شود. به دلیل نوسانات بازار و تغییر قیمت مواد اولیه، قیمت ها مدام در حال تغییر است.

شرکت های تولید کننده کرم ضد آفتاب گیاهی، انواع کرم را در طرح و رنگ های مختلف به صورت عمده عرضه می کنند. قیمت عمده این محصولات در مقایسه با قیمت جزئی بسیار کمتر است و مقرون به صرفه تر می باشد.

قیمت عمده کرم ضد آفتاب گیاهی

نقش گیاهان در ساخت انواع کرم ضد آفتاب

نقش گیاهان در ساخت انواع کرم ضد آفتاب تابش مستقیم نور خورشید آسیب های جدی به پوست وارد می کند و سبب ایجاد لکه های پوستی و در نهایت سرطان می شود، برای جلوگیری از این گونه آسیب ها کرم ضد آفتاب گیاهی توصیه می شود. در ساخت انواع کرم، از گیاهان مختلفی استفاده می شود که به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

عصاره گیاه آلوئه ورا در بسیاری از کرم های ضد آفتاب استفاده می شود که خواص ضد سوختگی دارد و از پوست در برابر پرتوهای مضر آفتاب محافظت می کند. آلوئه ورا علاوه بر درمان آفتاب سوختگی، سبب رفع خشکی و ترمیم بافت پوست می شود. این گیاه حاوی ویتامین E و کلاژن است و در دفع اشعه آفتاب بسیار موثر می باشد.

روغن بادام زمینی تلخ و شیرین، نیز در ساخت کرم ضد آفتاب کاربرد دارند و به دلیل خاصیت ضد التهابی، از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند هم چنین مانع سرمازدگی پوست می گردد.

از انواع دیگر گیاهان مورد استفاده در کرم ضد آفتاب، گیاه چای سبز می باشد که نوعی آنتی اکسیدان محسوب می شود و از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند. در کاهش التهابات پوستی و خطر ابتلا به سرطان موثر است.

گیاه شاه بلوط هندی نیز به دلیل دارا بودن اسکولین، پرتوهای مضر را جذب می کند و در بسیاری از کرم های ضد آفتاب استفاده می شود.

روغن نارگیل به تنهایی نوعی کرم ضد آفتاب طبیعی است که مقاومت پوست را در برابر اشعه های نور خورشید بالا می برد.

طرز تهیه کرم ضد آفتاب گیاهی

طرز تهیه کرم ضد آفتاب گیاهی طرز تهیه کرم گیاهی آلوئه ورا:

ابتدا روغن نارگیل، عصاره گردو، کره درخت روغن قلم را در یک قابلمه خوب با هم مخلوط کنید توجه داشته باشید که کره درخت روغن قلم با حرارت متوسط ذوب شود.

بعد از سرد شدن مخلوط، گیاه آلوئه ورا را اضافه کنید و مطمئن شوید مواد کاملا خنک شده باشد، سپس اکسید روی را اضافه کنید مواد را کاملا با هم مخلوط کنید. برای غلظت بیشتر می توانید مقداری موم زنبور عسل را به مواد اضافه کنید. سپس کرم به دست آمده را درون ظرف شیشه ای قرار دهید و در جای خشک و خنک نگهداری نمایید.

محدثه سادات باختر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محدثه سادات باختر

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120545177

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه طب سا شما را به خرید بهترین محصولات کرم جوانه گندم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید