مجموعه طب سا شما را به خرید بهترین محصولات کرم جوانه گندم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع کرم ضد آفتاب رنگی سی درصد

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کرم ضد آفتاب رنگی سی درصدصادرات کرم ضد آفتاب رنگی سی درصد

کرم ضد آفتاب رنگی از جمله مواد آرایشی و بهداشتی است که برای جلوگیری از تماس مستقیم نور خورشید و محافظت پوست به کار برده می شود. امروزه برند های بسیار متنوعی از جمله تولید کنندگان کرم ضد آفتاب هستند که درصد پوشانندگی و میزان محافظت آنها متفاوت است که به آن در اصطلاح اس پی اف گفته می شود. از این رو در زمان فروش نوع ضد آفتاب و برند آن و همچنین عدد اس پی اف از جمله مهمترین اطلاعاتی هستند که در اختیار فروشنده قرار داده می شوند.

فروش انواع کرم ضد آفتاب رنگی سی درصد

مشخصات کرم ضد آفتاب رنگی سی درصد

مشخصات کرم ضد آفتاب رنگی سی درصد اشعه فرابنفش خورشید یکی از عواملی است که سبب آفتاب سوختگی شده و در دراز مدت سبب بروز سرطان های پوست می شود. به همین دلیل کسانی که از کرم ضد آفتاب استفاده نمی کنند پوست آنها در معرض آسیب بیشتری بوده و دچار پیری زودرس خواهد شد.

از این رو استفاده از انواع کرم های ضد آفتاب راه حلی مناسب جهت جلوگیری از التهابات ایجاد شده در پوست در تماس با نور خورشید می باشد. 

ترکیبات مختلفی در ضد آفتاب ها وجود دارد که سبب تقسیم بندی آنها به دو نوع ضد آفتاب رنگی و ساده می شود. در واقع ضد آفتاب های رنگی دارای ترکیباتی هستند که سبب روشن کنندگی پوست می شوند و به همین سبب به آنها اصطلاح رنگی اطلاق شده است.

از مشخصات تمامی ضد آفتاب ها دارا بودن شاخصی با عنوان SPF است که به عنوان معیاری جهت میزان محافظت کرم از پوست شناخته می شود. بنابراین منظور از ضد آفتاب سی درصد به معنای درجه محافظت آن می باشد که عدد مناسبی است.

البته در مورد پوست افراد مختلف عوامل ژنتیکی نیز نقش مهمی در انتخاب نوع ضد آفتاب و همچنین اس پی اف آن دارد که از این رو بهتر است اشخاص در زمان خرید با مشاوران پوست مشورت نموده و در زمینه خرید کرم مناسب راهنمائی های لازم را دریافت دارند.

صادرات کرم ضد آفتاب رنگی سی درصد

صادرات کرم ضد آفتاب رنگی سی درصد محصولات آرایشی و بهداشتی یکی از اقلامی هستند که در لیست کالا های صادراتی قرار دارند. صادرات کرم ضد آفتاب به کشور های مختلف بر اساس تقاضای موجود صورت گرفته و در این زمینه هر کشور آمار های متفاوتی را در مورد خرید به خود اختصاص می دهد.

در این زمینه صادر کنندگان با استفاده از قوانین وضع شده بهترین نمونه این کالا را که دارای استاندارد های مطلوب نیز می باشد به کشور های مقصد صادر می کنند.

کیفیت برتر و دارا بودن نشان استاندارد از سوی سازمان های بهداشتی از جمله مهمترین مواردی است که صادر کنندگان ملزم به رعایت آن می باشند.

محدثه سادات باختر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محدثه سادات باختر

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120545177

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه طب سا شما را به خرید بهترین محصولات کرم جوانه گندم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید