مجموعه طب سا شما را به خرید بهترین محصولات کرم جوانه گندم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه عرضه پودر مکمل ورزشکاران

آنچه در این مقاله می خوانید...

فواید مصرف پودر مکمل ورزشکاران کاملا ارگانیکمواد تشکیل دهنده پودر مکمل کاملا طبیعیهشدار:مرکز توزیع پودر کاملا ارگانیک مکمل ورزشکاران
خرید پودر های بدنسازی

فروشگاه عرضه پودر مکمل ورزشکاران که به صورت مستقیم در این زمینه عرضه ی انواع محصولات طبیعی و ارگانیک فعالیت می کند آن را به صورت مستقیم و بسته بندی شده در معرض فروش قرار داده است. و با قیمت مناسب به فروش می رساند. این فروشگاه عرضه کننده با فروش محصولات خود به صورت آنلاین، امکان خرید غیر حضوری را برای سایر خریداران در شهرهای مختلف کشور فراهم نموده است.

پودر مکمل ورزشکاران

 

فواید مصرف پودر مکمل ورزشکاران کاملا ارگانیک

 

مکمل ارگانیک از جمله محصولاتی است که سالهاست جای خالی آن در بازار به شدت احساس می شد. برند طب سا پس از موفقیت در تولید انواع لوازم آرایشی ارگانیک، بنا به درخواست مشتریان خود وارد فاز تولید مواد غذایی ارگانیک نیز شد. این تقاضا از پیشینه ی ذهنی آن ها نشات می گیرد. زیرا رسالت طب سا عرضه ی انواع محصولات کاملا طبیعی و سالم است.

اما پودر مکمل ورزشکاران، محصولی جدید، تمام ارگانیک و طبیعی، فاقد هرگونه مواد شیمیایی و نگهدارنده می باشد. این محصول حاصل چندین سال تجربه و تحقیق در زمینه اصول صحیح تغذیه برای تمام افراد مخصوصا افراد ضعیف و بچه های در سن رشد و ورزشکاران تمامی رشته های ورزشی، زیر نظر دکتر متخصص تغذیه ورزشی می باشد.

از مزیتهای این محصول محبوب ورزشکاران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  افزایش قدرت عضلات و بهبود عملکرد ورزشی
  • مناسب برای افراد لاغر جهت افزایش وزن
  • افزایش حجم عضلانی
  • بالا بردن متابولیسم
  • کاهش توده چربی
  • تقویت سیستم ایمنی
  • رفع خستگی مزمن بدن
    و…

مواد تشکیل دهنده پودر مکمل کاملا طبیعی

یکی از مهمترین فواید مصرف پودر مکمل طب سا، عدم دارا بودن چربی در ترکیبات و ساختار آن می‌ باشد. که همین امر سبب گردیده تا برای افرادی که دارای بیماری های قلبی و عروقی و همچنین چربی خون  و حتی دیابت می باشند بسیار مناسب بوده و بتوانند با اطمینان بیشتر این محصول را مصرف نمایند.

پودر مکمل ورزشکاران را به دلیل دارا بودن ترکیبات خاصی که دارد برای افزایش وزن وحجم دهی عضله بسیار مناسب بوده و افرادی که به دنبال مصرف محصولی سالم برای بدن خود هستند، بهترین گزینه می باشد. همانطور که گفته شد این نوع پودر فاقد چربی بوده که برای کاهش کلسترول بسیار مناسب می باشد. به دلیل دارا بودن انواع ویتامین‌ ها و مواد معدنی به جذب بیشتر بدن و تقویت سیستم ایمنی کمک می‌ کند. به دلیل دارا بودن فیبر و پروتئین بالا برای و ورزشکاران و افراد که دارای رژیم غذایی مناسب می باشند، گزینه ای بسیار عالی به شمار می رود.

از مواد تشکیل دهنده ی آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بادام
  • پسته
  • گردو
  • مغز زردآلو
  • جوانه گندم
  • پودر سنجد
  • پودر مالت
  • پودر سفیده تخم مرغ
  • پودر آب پنیر
  • کاکائو
    و سایر مواد غذایی ارگانیک…

هشدار:

⚠️افرادی که به برخی از مواد تشکیل دهنده این محصول حساسیت دارند از مصرف آن خودداری کنند!

⛔️مصرف مکمل های شیمیایی رایج در بازار عوارض جبران ناپذیری حتی پس از توقف مصرف مانند اختلال و یا از کار افتادن کبد، شل شدن و افتادگی پوست، عقیم شدن، اختلال در دستگاه گوارش و… را برای بدن ما در پی دارند!

❗️توجه: به دلیل اینکه این محصول فاقد هرگونه مواد نگهدارنده است، در جای خشک و خنک تا ۶ ماه قابل مصرف می باشد.

مرکز توزیع پودر کاملا ارگانیک مکمل ورزشکاران

مرکز توزیع پودر کاملا ارگانیک و طبیعی مکمل ورزشکاران که در زمینه فروش عمده این محصول فعالیت می‌ کند با توزیع گسترده و سراسری آن در سراسر کشور باعث برطرف کردن نیاز مشتریان و اشباع بازار داخلی می گردد.

واحد توزیع کننده با توزیع عمده این محصول به صورت بسته بندی شده با وزن های مختلف آن را در اختیار سایر فروشگاه‌ های عرضه‌ کننده قرار می‌دهند و آنها را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه به فروش می‌ رساند.

متقاضیانی که قصد دارند با مرکز توزیع ارتباط برقرار کنند، می‌ توانند از طریق این سایت اینترنتی و راه های ارتباطی موجود در آن به این امر دست پیدا نموده و این محصول را با کیفیت و قیمتی بسیار عالی و مناسب خریداری نمایند.

محدثه سادات باختر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محدثه سادات باختر

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120545177

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه طب سا شما را به خرید بهترین محصولات کرم جوانه گندم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید