مجموعه طب سا شما را به خرید بهترین محصولات کرم جوانه گندم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سایت خرید حریره بادام سرلاک ارگانیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

کارخانه تولیدی مقوی ترین غذای کودکمعرفی انواع سرلاک ارگانیک حریرهمشخصات و ارزش غذایی سرلاک حریره بادامسن مصرف حریره بادام برای نوزادموارد منع مصرف حریره بادامدر مورد دستور پخت حریره بادامقیمت و خرید حریره بادام سرلاک
خرید حریره

خرید حریره بادام (Almond porridge)به عنوان مقوی ترین کمک غذای کودک (baby’s food)می تواند در رشد و وزن گیری کودک شما تاثیر به سزایی ایفا نماید و  علاوه بر آن دغدغه مادران را مبنی بر تغذیه تکمیلی سالم و طبیعی نوزادشان برآورده کند. سرلاک ارگانیک (Organic Serlak)باکیفیت از سایت فروش انواع محصولات طبیعی و گیاهی با شرایط ویژه ای انجام می پذیرد. قیمت عرضه محصولات در این مرکز بسیار ارزان است. در ادامه اطلاعات مهمی درباره حریره را با شما عزیزان در میان می گذاریم.

خرید حریره

کارخانه تولیدی مقوی ترین غذای کودک

شرکت تولید کننده محصولات طبیعی در شهر قم با برند طب سا در زمینه تولید انواع سرلاک ارگانیک با طعم های متفاوت و با کیفیت در حال فعالیت می باشد.
این برند به عنوان یکی از برندهای محبوب در ایران در زمینه تولید انواع  حریره در حال فعالیت می باشد. جالب است بدانید این شرکت دارای تاریخ فعالیتی بسیار زیادی نیست و این تاریخ فعالیت کمتر از یک دهه می باشد.ولی با وجود این کم تجربگی این شرکت توانسته است محصولات خود را با طرفداران ویژه روبرو کند. یکی از مهمترین دلایل این شناخته شدن سریع این برند این است که این شرکت در تولید محصولات خود از بهترین مواد اولیه طبیعی از قبیل

  1. پودر بادام
  2. سویق
  3. آرد برنج
    استفاده می‌کند. و یک نوع غذای کودک سالم و خوشمزه را به بازار معرفی می کند. این شرکت نیز توانسته است در این مدت زمان کوتاه موقعیت های صادراتی ویژه ای را برای برند خود فراهم سازد که این هم یک دلیل بسیار عمده برای فعالیت های پیشرفته این کشور است.

تنوع محصولات طب سا بسیار زیاد است و این محصولات برای نیاز آرایشی، بهداشتی و غذایی بر مبنای طب سنتی تولید و عرضه می شود. کالاهایی مانند:

  1. کرم ضد آفتاب گیاهی (جوانه گندم)
  2. کرم دور چشم گیاهی
  3. کرم مرطوب کننده
  4. پودر لایه بردار
  5. لیف لوفا
  6. نوره سنتی
  7. و…

معرفی انواع سرلاک ارگانیک حریره

همانطور که گفتیم، تنوع طعم های سرلاک ارگانیک یکی از دلایل پرفروش بودن این محصول به شمار می رود. این تنوع با توجه به ذایقه ی کودکان می باشد. تیم تولید کننده سالها مستقیما با نوزادان زیادی در ارتباط بوده و تحقیقات مفصلی را در این زمینه انجام داده اند. تا نهایتا به این نتیجه رسیده اند که بهترین و مقوی ترین غذا برای کودک، حریره یا همان سرلاک ارگانیک می باشد. سلایق و ذایقه ی متفاوت کودکان آنها را بر ان داشت تا طعم های مختلفی را تولید کنند.

فعلا سایت برای خرید حریره  ۶ طعم را عرضه می کند:

  1. پودر حریره بادام
  2. پودر حریره پسته
  3. پودر حریره معجون
  4. پودر حریره بادام سیب
  5. پودر حریره بادام نارگیل
  6. پودر حریره بادام خرما

خرید غذای کمکی کودک

مشخصات و ارزش غذایی سرلاک حریره بادام

معمولا خرید حریره بادام که اولین غذایی است که کودک با آن غذا خوردن را شروع می کند، یکی از دغدغه های مادران است. بادام از مغزهایی است که مصرف آن می‌تواند تاثیر مثبتی بر روی روند رشد کودکان داشته باشد؛ زیرا دارای خواص فراوانی می‌باشد که بعضی از آن‌ها برای سلامتی کودکان ضروری است:

  1. بادام سرشار از ریبوفلاوین و کارنیتین است که برای رشد مغز از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و می‌تواند برای کودکان بسیار مفید باشد.
  2. یکی دیگر از خواص بادام برای کودکان تقویت سیستم عصبی آنها است.
  3. با اینکار از ابتلای کودکان به آلزایمر در سنین بالا جلوگیری می‌شود.
  4. همچنین از رفتارهای ناخوشایند کودک در کودکی نیز کاسته می‌شود.

علاوه براین حریره بادام به علت بالا بودن میزان کلسیم و فولیک اسید برای سایر گروه های سنی:

  1. بویژه افراد کهنسال
  2. یا کسانیکه فقط می توانند غذاهای آبکی بخورند
  3. و یا دچار یبوست هستند
  4. یا افرادی که در سن رشد هستند
  5. نیز برای خانم های باردار
  6. و بطور کلی برای کلیه افراد جامعه
    مناسب می باشد.

غذا کودک

سن مصرف حریره بادام برای نوزاد

هرچه به اواخر شش ماهگی کودک نزدیک‌تر می‌شویم حریره بادام برای کودک توصیه شده و خواص بسیار زیادی دارد که در بالا گفته شد. در ماه ششم لازم است روزی یک‌بار قبل از شیر دادن به کودک، حریره‌ی ( به مقدار مساوی با شیر ) به کودک داده شود. دادن حریره به کودک باید از یک قاشق چای‌خوری شروع شود و روزانه اضافه ‌گردد تا در پایان ماه ششم به ۱۵۰ گرم (دو سوم استکان) برسد. حریره می‌تواند برای یک وعده‌ی کودک کافی باشد و نیازی نیست که در همان وعده به کودک شیر هم بدهید، ولی طبیعی است که آنچه کودک قبلا به آن عادت کرده (شیر ) را ترجیح ‌بدهد. بنابراین می‌توان قبل از دادن حریره، به اندازه نصف شیشه به کودک شیر مادر داد.

سایت کمک غذای کودک

 

موارد منع مصرف حریره بادام

به طور عادی آرد برنج و بادام نمی‌تواند آلرژی زا باشد و برای کودک و نوزاد حساسیت ایجاد کند اما برای هضم بهتر در دستگاه گوارش کودک، بهتر است پوست بادام‌ها کنده شده و سپس پودر شود. برای آسان‌تر شدن این امر، بهتر است بادام‌ها را چند ساعت بخیسانید.در حریره بادام های ما نیز بادام ها خیسانده شده و سپس پوست آنها جدا شده است که برای کودک بسیار مناسب است.

تولیدی کمک غذای کودک

 

در مورد دستور پخت حریره بادام

یک قاشق سرپر از حریره بادام را در۱۵۰ سی سی (یک لیوان سرخالی) شیر سرد ریخته و مرتب هم بزنید و در روی شعله آرام گاز هم زدن را ادامه دهید. به محض اینکه بجوش آمد آنرا خاموش کنید و پس از ولرم شدن قابل استفاده می باشد.

کمک غذای کودک

قیمت و خرید حریره بادام سرلاک

سرلاک ارگانیک دارای تنوع بسیار زیادی است این شرکت با توجه به تولیدات عمده خود توانسته در زمینه فروش محصولات خود نیز فعالیت های بسیار مدرنی را انجام دهد. این شرکت در این زمینه سایت های اینترنتی معتبری را راه اندازی کرده است که محصولات تولیدی شرکت خود را با قیمت فروش واقعی در اختیار مشتریان قرار می دهند. از آنجایی که سرلاک حریره دارای تنوع بسیار زیادی است و این محصول می‌تواند در بازارهای صادراتی نیز یکی از زمینه‌های همکاری تاجران و بازرگانان باشد.
خرید حریره  از طریق سایت “زیباتربمان”، با قیمت فروش بسیار مناسبی برای این بازرگان ها انجام می پذیرد. جالب است بدانید فروش انواع غذای کودک از این طریق می تواند با تخفیفات فوق العاده ویژه ای برای مشتریان صورت پذیرد.

کمک غذای کودک مقوی

محدثه سادات باختر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محدثه سادات باختر

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120545177

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه طب سا شما را به خرید بهترین محصولات کرم جوانه گندم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید